تبلیغات شبیه یک بازی است. تغییرات کوچک می تواند نرخ پاسخگویی به تبلیغات شما را بسیار بالا برده و باعث سودآوری شما شود. زمانی که به ازای یک تبلیغ هزینه های میلیونی می کنید، بسیار مهم است که نسخه تبلیغاتی بنویسید که بتواند مردم را تشویق و متقاعد به خرید کند.

در این پست، چهار تاکتیک قدرتمند را به شما نشان می‌دهم که هر کسی می‌تواند از آن برای نوشتن نوشته تبلیغاتی درخشان استفاده کند .

به مخاطبان نشان دهید که چگونه می توانید مشکل آنها را حل کنید.

وقتی نوبت به نوشتن سرفصل‌های تبلیغاتی می‌رسد، بیشتر کسب‌وکارها شروع به توصیف محصول خود می‌کنند. این اولین چیزی است که یک بازدید کننده بعد از همه می خواند.

اگرچه توصیف محصول مهم است، اما وقتی همه (از جمله رقبای شما) از کلمات بهترین و قیمت عالی و غیره استفاده می‌کنند، واقعاً توصیف محصول شما توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنید.

برای متمایز شدن، تیتر آگهی شما باید هدف نهایی مخاطب را منعکس کند.

مردم به یک تبلیغ زمانی توجه می کنند که به آنها کمک کند تا مشکلشان را حل کند، نه به این دلیل که فکر می کنند محصول شما چقدر خوب است.

قبل از ایجاد یک تبلیغ، به این فکر کنید که کاربر طرف مقابل می‌خواهد چه کاری انجام دهد و چگونه عنوان شما می‌تواند به برآورده کردن این نیاز کمک کند.

محرک های عاطفی را در نظر بگیرید

در حالی که برخی از مشتریان ممکن است به دنبال محصول یا خدمتی باشند، برخی دیگر أصلا به فکر خرید نیستند.

برای این نوع بازدیدکنندگان، باید آنها را به عمل تشویق کنید. یکی از راه‌های انجام این کار از طریق محرک‌های عاطفی است.

دلیل این امر ساده است: مردم تنها بر اساس منطق تصمیم نمی گیرند. در عوض، آنها توسط احساسات هدایت می شوند.

اگر مردم چیزی را بخوانند و یک واکنش عاطفی قوی (مانند ترس، عصبانیت یا انزجار) را تجربه کنند، دست به اقدام خواهند کرد.

وقتی نوبت به نوشتن متن آگهی شما می‌رسد، با بیان اینکه برند شما چقدر شگفت‌انگیز است، وقت خود را تلف نکنید. در عوض، مخاطبان را وادار کنید تا با بیان اینکه چگونه برند یا محصول شما زندگی آنها را بهبود می بخشد، اقدام کنند.پیام شما باید شخصی باشد (از “شما” استفاده کنید) و باید بتواند نشان دهد که خدمات شما چگونه می تواند برای مخاطب مفید باشد. مشتری که می خواهد خدمت لمینت دندان انجام دهد، واقعاً به نام تجاری دقیق تجهیزات یا حتی فناوری استفاده شده اهمیتی نمی دهد.

آنچه مشتری واقعاً به آن اهمیت می دهد اینست که آیا به اندازه دندان خودش طبیعی است ، بعد از مدتی رنگ نمی گیرد و … – پس تاکید باید روی مزایا باشد نه امکانات.