همه ما گمان می کنیم که بخش فروش ما می داند چگونه محصولات یا خدمات ما را بفروشند. درست است؟ اما آیا آنها در مورد آنچه که برای خریداران شما مهم است به روز هستند؟ یا آیا آنها مانند بسیاری از ما، به روشی که همیشه آن را انجام داده‌ایم تکیه می‌کنند، زیرا قبلاً برای ما مفید بوده است؟

واقعیت این است که تعداد زیادی از فرایند ها فقط روی فروش محصول تمرکز می کنند. شما با حس نکردن نیاز و خواسته های مشتری ، وفادارای آنها را از دست می دهید. وفادار نکردن یک مشتری سریع ترین راه برای راهنمایی مستقیم آنها به سمت رقبایتان در بازار امروز است. به همین دلیل است که پروفایل کردن خریداران برای درک انتقادات و نیازهای هر فرد بسیار مهم است.

با این حال، یکی از بزرگ‌ترین شکایات مشتریان ، عدم شناخت سازمان از آن هاست. فرض کنید شما مشتری دائم رستورانی هستید در حالی که گارسون ها أصلا شما را نمی شناسند و احترام ویژه ای به شما نمی گذارند. شما باید به مشتری حس خاص بودن بدهید تا وفاداری او را داشته باشید.

نحوه فروش با پیامک

هر مشتری که از شما خرید می کند یک گنجینه است. باید مرتب با او در تماس باشید. به او پیام های تبریک بفرستید . حتی تاریخ تولد او را داشته باشید و در روز تولدش برایش پیام تبریک ارسال کنید.

ارسال پیامک به فروش شما قدرت می دهد تا بهترین ارتباط شخصی را با مشتری داشته باشید.

بعد از هر فروش از مشتری در مورد کل فرایند فروش نظرسنجی کنید. بدانید آیا از فرایند راضی بوده یا خیر. حتی به او بگویید می تواند به صورت ناشناس در یک لینک انتقاد خود را مطرح کند.