پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی پیامی است که توسط یک برند به مشتریان بالقوه ارسال می شود و آنها را در مورد تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات مطلع می کند. بازاریابان کمپین های تبلیغاتی را برای افزایش تعامل با مشتری و فروش اجرا می کنند. سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس به شما امکان می دهد فرم های اشتراک داشته باشید، ارسال اس ام اس را خودکار کنید و پیام ها را برای عملکرد بهتر شخصی سازی کنید.

شرکت‌ها می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را فقط برای مشتریان بالقوه ارسال کنند. اگر به درستی انجام شود، این نوع پیامک می تواند به برند کمک کند تا مشتریان جدیدی جذب کند و در نتیجه فروش بیشتری را به دست آورد. با این حال، با استفاده از یک سرویس قابل اعتماد مانند سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به راحتی می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

تفاوت پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی چیست؟

پیامک های اطلاع رسانی پیام هایی هستند که برای ارسال پیامک های بانک ها ، هشدارهای سفارش و رزرو و پیام های اطلاعاتی به مشتریان ثبت نام شده استفاده می شوند. این پیام ها برای اهداف بازاریابی نیستند. آنها بدون توجه به وضعیت لیست سیاه یا سفید مخابرات آنها به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی برای همه گیرندگان ارسال می شوند. پیامک های اطلاع رسانی را می توان از طریق شماره آنها شناسایی کرد.

پیامک تبلیغاتی برای ارسال پیام های بازاریابی و فروش استفاده می شود. آنها فقط به شماره های که در لیست سیاه مخابرات نیستند ارسال می شوند. پیامک تبلیغاتی باید بین ساعت 9 صبح تا 9 شب ارسال شود. پیام های تبلیغاتی دارای شماره فرستنده تصادفی 6 رقمی هستند که توسط کاربر تعیین می شود.

نحوه نوشتن پیامک تبلیغاتی

پیام و هدف را شخصی سازی کنید

حرفه ای باشید

دقیق باشید

پیام های کوتاه بنویسید

هدف داشته باشد

بازاریابان برای بهبود پیامک های تبلیغاتی خود باید متنی جذاب بنویسند. در این مقاله، در بخش زیر نکاتی برای ایجاد پیام‌های قانع‌کننده برای مشتریان پیام کوتاه آورده شده است.

پیام و هدف را شخصی سازی کنید

شخصی سازی پیام خود راهی مطمئن برای ایجاد یک پیامک تبلیغاتی عالی است. کسب‌وکارها باید پیام‌های خود را با در نظر گرفتن جمعیت‌شناختی مخاطبان خود، به عنوان مثال، سن، جنسیت، شغل و .. ایجاد کنند. همچنین، نوشتن پیام هایی که در معیارهای مختلف بازاریابی نقش دارند، حیاتی است. به این ترتیب، یک شرکت می تواند پیام های هدفمندی ارسال کند که برای گیرندگان جذاب تر باشد.

حرفه ای باشید

هنگام برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیامک تبلیغاتی از استفاده از کلمات عامیانه، اختصارات و شکلک ها خودداری کنید. جدای از آن، در اینجا چند نکته دیگر برای ایجاد پیام های جذاب با حفظ حرفه ای بودن وجود دارد:

طوری که انگار با یک ربات صحبت می کنید غیرحرفه ای نباشید.

از زبانی استفاده کنید که با هویت و سبک برند سازگار باشد.

فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش قابل توجهی به پیام اضافه کند.

از به کار بردن علامت سوال یا تعجب زیاد خودداری کنید.

در صورت لزوم از یک علامت تعجب و علامت سوال استفاده کنید.

دقیق باشید

بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که پیامک تبلیغاتی آنها پیام مورد نظر آنها را به راحتی منتقل می کند. به عنوان مثال، اگر یک برند در حال تبلیغ فروش است، پیامک باید بگوید که فروش چه زمانی شروع می شود و چه زمانی به پایان می رسد. علاوه بر این، بازاریابان باید مطمئن شوند که مشخص می کنند چه اقلامی در فروش هستند. صرف بیان “از تخفیف لذت ببرید” می تواند کاملا گمراه کننده باشد. درعوض، می‌توانید بگویید: «از 15 درصد تخفیف برای همه کفش‌های کودک برخوردار شوید». نکته اصلی در اینجاست: هرچه اطلاعات دقیق تر باشد، بهتر است.

پیام های کوتاه بنویسید

هنگام نوشتن یک پیامک تبلیغاتی، بهتر است پیام های کوتاهی بنویسید که فوراً به اصل مطلب می رسند. بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که پیام خود را با ۷۰ کاراکتر مجاز برای پیامک ارسال می کنند. دستیابی به این امر می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین در اینجا چند نکته برای کمک وجود دارد:

پیام اصلی را که می خواهید ارسال کنید مشخص کنید.

نقاط مرتبطی را که می خواهید به آن ها برسید مشخص کنید. اگر می‌خواهید مشتری درباره خدمات یا محصولی که ارائه می‌دهید اطلاعات بیشتری کسب کند، به جای تلاش برای توضیح جزئیات، پیوندی را ارائه دهید.

نحوه ارسال کمپین پیامکی تبلیغاتی

در سامانه پیام کوتاه آی اس ام اس ثبت نام کنید

پلن خود را انتخاب کنید

متن خود را انتخاب کنید

از بانک های اطلاعاتی موجود در سامانه به هر کسی که خواستید پیام ارسال کنید

در صورتی که این موارد تعبیه نشده بود با کارشناس سایت https://isms.ir/ تماس بگیرید.