کسب‌وکارها به دلایل مختلف از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند، مانند اطلاع دادن به مشتریان در مورد پیشنهادات، پاداش دادن به آنها با امتیازات وفاداری، یا اطلاع دادن به آنها در مورد به‌روزرسانی‌های ارسال. پیامک به آنها اجازه می دهد تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

وقتی از یک سرویس پیام متنی تبلیغاتی استفاده می کنید، از پتانسیل بسیار زیاد بازاریابی پیامکی بهره می برید. اگر درصدد هستید از پیام تبلیغاتی برای بازار هدف خود استفاده کنید، باید یک کمپین پیامکی راه اندازی کنید. تبلیغات پیامکی می تواند به بهبود تعامل مشتری و افزایش فروش کمک کند. با وجود علاقه قابل توجه به این کانال بازاریابی، بسیاری از صاحبان مشاغل در استفاده از بازاریابی پیامکی کوتاهی می کنند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید در مورد جذب و دستیابی به مشتریان بالقوه تا حد امکان جدی باشید، باید از پیامک برای پیام‌های تبلیغاتی استفاده کنید. از اجرای فروش فلش موثر با کوپن‌های موبایل گرفته تا ایجاد برنامه وفاداری برای مشتریان جدید، کمپین‌های پیامکی راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و جلب توجه سریع آن‌ها ارائه می‌کنند.

نوع پیامک هایی که کسب و کارها برای مشتریان خود ارسال می کنند را می توان در دو دسته پیامک های تبلیغاتی و پیامک های معاملاتی قرار داد. هر کدام از این موارد هدف و الزامات قانونی خاص خود را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://isms.ir/ مراجعه کنید.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

پیامک های تبلیغاتی توسط کسب و کارها به عنوان راهی برای ارسال پیام های مناسب به مشتریان برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود. هدف هر پیام این است که مشتری را تشویق کند تا روی پیوند یا دکمه ای در پیام متنی کلیک کند، آنها را به یک وب سایت هدایت کند و سپس محصول تبلیغ شده را خریداری کند.

کسب‌وکارها از پیام‌های اس ام اس تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و رویدادهای خود استفاده می‌کنند، معمولاً معاملات و تخفیف‌های انحصاری را برای جلب علاقه بیشتر مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند و در نهایت منجر به بازاریابی بیشتر می‌شوند.

پیامک تبلیغاتی نوعی بازاریابی پیامکی است. بازاریابی پیامکی به طور کلی یکی از بهترین راه‌ها برای تماس مستقیم با مشتریان است. آمار نشان می دهد، 98 درصد متون خوانده می شوند و 75 درصد از مصرف کنندگان می خواهند متن هایی را با پیشنهادات ویژه دریافت کنند. پیامک تبلیغاتی یک راه اثبات شده برای ارتقای استراتژی بازاریابی هر کسب و کار و افزایش تعامل مشتری است.

تفاوت پیامک های تبلیغاتی و مبادله ای چیست؟

پیام های اس ام اس معاملاتی برای اهداف بازاریابی نیستند. درعوض، پیامک های مبادله ای برای ارسال هشدارهای قرار و رزرو، تایید سفارش و پیام های اطلاعاتی به مشتریان ثبت نام شده استفاده می شود.

پیام های مبادله ای را می توان با شناسه فرستنده ای که کسب و کار انتخاب می کند، شناسایی کرد، این شناسه فرستنده 6 نویسه است و باید نشان دهنده نام کسب و کار یا محصول باشد.

پیام های تبلیغاتی با هدف اصلی تبلیغ یک پیشنهاد، فروش یا معامله به تلفن مشتری تحویل داده می شود.

پیام های تبلیغاتی باید در یک زمان معقول مانند بین ساعت 8 صبح تا 9 شب ارسال شوند تا اطمینان حاصل شود که مشتری را آزار نمی دهید. اما، یک پیام مبادله ای را می توان بدون هیچ محدودیت زمانی ارسال کرد.

مهم است که پیام‌های تراکنشی شبانه روزی تحویل داده شوند، زیرا معمولاً حاوی اطلاعات حیاتی هستند، مانند رزرو وقت پزشک و سپس دریافت متن برای تأیید تاریخ و زمان. حالا ممکن است بپرسید کدام یک را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟

اگر اهداف کسب و کار شما افزایش ترافیک وب سایت، جذب مشتری و حفظ یا نرخ خرید است، باید پیامک های تبلیغاتی را در نظر بگیرید. پیامک های تبلیغاتی حاوی کوپن 10 برابر بیشتر از کوپن هایی که از راه های دیگر مانند ایمیل تبلیغ می شوند، دیده می شوند.

اگر هدف کسب و کار شما افزایش اعتبار برند یا آموزش مشتریان در مورد جزئیات مهم است تا آنها برای کسب اطلاعات به برند شما متکی باشند، پیامک های مبادله ای راه حل خوبی هستند.

برندهای تجارت الکترونیک از بهترین های هر دو دنیا استفاده می کنند. در اینجا یک مثال آورده شده است: یک نام تجاری تجارت الکترونیک ممکن است برای مشتری یک پیامک تبلیغاتی با پیوندی با یک پیشنهاد در وب سایت آنها ارسال کند. هنگامی که مشتری محصول را در فروش خریداری می کند، نام تجاری پیام مبادله ای را در قالب به روز رسانی حمل و نقل یا تحویل ارسال می کند. این می تواند ارزش زیادی برای مشتری به ارمغان بیاورد.

ایجاد مشتریان وفادار

متون تبلیغاتی یک کانال عالی برای تعامل و ایجاد پایگاه مشتریان وفادار هستند. می توانید به مشتریان تبلیغات فروش یا اطلاعات بیشتری در مورد خدماتی که کسب و کارتان را نشان می دهد، ارائه دهید. این باعث می شود پایگاه مشتری شما و مشتریان با تمرکز بر آنها احساس قدردانی کنند. این مصداق این ضرب المثل است که هر چه بیشتر بدهی، بیشتر به شما بر می گردد.

بهبود ارتباطات

روابط بلندمدت بر اساس ارتباطات خوب ساخته می شود. همین امر در مورد بازاریابی متنی تبلیغاتی نیز صدق می کند. پیامک شخصی از طرف برند شما برای مخاطب فرستاده می شود. به آنها اجازه دهید در یک فروش با یک پیشنهاد تبلیغاتی یا پیام تولد شرکت کنند.

مقرون به صرفه

پیامک تبلیغاتی یک روش ارتباطی نسبتا ارزان در مقایسه با تلاش های بازاریابی سنتی است. بسیاری از شرکت های مدرن با انتخاب بازاریابی تبلیغاتی به جای ارسال نامه ها و بروشورها، پول نقد زیادی را پس انداز می کنند.

زمان باعث صرفه جویی در پول می شود

بازاریابی پیامکی باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود، به خصوص در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی. اگر از API SMS استفاده می کنید، می توانید زمان بیشتری را ذخیره کنید. همچنین، با مولفه زمان‌بندی پیامک، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی را برای تاریخ‌های راه‌اندازی مشخص برنامه‌ریزی و سازماندهی کنید. با این آزادی، می‌توانید زمان بیشتری را در زمینه‌های دیگر کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید که بازاریابی پیامکی شما به‌طور ماهرانه توسط سایتhttps://isms.ir/ انجام می‌شود.