هنگام بازاریابی پیامکی، مهم است که بهترین نتیجه را از تلاش های خود بدست آورید. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار، هدف‌گیری مجدد (یا بازاریابی مجدد) مشتریانتان از طریق پیام‌های متنی است. بازاریابی پیامکی می تواند تأثیر قابل توجهی بر افزایش فروش شما داشته باشد که آن را به گزینه ای قوی برای ترکیب با برنامه بازاریابی کلی شما تبدیل می کند.

نمی توان انکار کرد که پیام های متنی بخش بزرگی از ارتباطات روزمره ما است و مشاغل باید به آن توجه کنند. حقیقت این است که 85 درصد از مشتریان دریافت پیامک را به تماس تلفنی ترجیح می دهند و علاوه بر آن، نرخ باز شدن پیامک به 98 درصد می رسد. این برای شما چه معنایی دارد؟ استفاده از یک کمپین بازاریابی متنی می تواند نقش مهمی در ایجاد رابطه با مشتریان شما و افزایش فروش کلی شما داشته باشد.

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا چند راه برای پیاده سازی پیام های متنی در برنامه بازاریابی خود کشف کنید

پیشنهادات فردی

شما می توانید تخفیف های فردی برای محصولات یا خدمات به مخاطبان خود ارائه دهید. منظورم این است چه کسی معامله پرسود را دوست ندارد؟ مشتریان بالقوه و بالفعل از دریافت پیشنهادی از شما هیجان زده خواهند شد. این یک راه ساده برای افزایش تعامل و فروش است و بهترین بخش این است که انجام آن زمان زیادی نمی برد.

ارتباط با مشتریان قبلی

آیا مشتریانی دارید که مدتی است آنها را ندیده اید؟ تماس با کسانی که مدتی است از خدمات شما استفاده نکرده اند یا از فروشگاه شما بازدید نکرده اند، استفاده بسیار خوبی برای بازاریابی پیامکی است. می‌توانید به آنها اطلاع دهید که خدمات و/یا محصولات جدیدی دارید یا تغییراتی که ممکن است رخ داده باشد و مشتریان شما از آنها مطلع نباشند.

در اینجا چند گزینه وجود دارد:

«مشتری،

مدتی است که شما را ندیده‌ایم. یک ماه فرصت دارید تا 25٪ تخفیف کل خرید خود را دریافت کنید.

یا

«هنوز به آرایش صورت علاقه دارید، اسم مشتری؟ ما دوست داریم به شما احساس شگفت انگیزی بدهیم. اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید.»

رقابتی دوستانه داشته باشید

ایجاد رقابت سرگرم کننده راهی فوق العاده برای افزایش تعامل با کمپین پیامکی شماست و مشتریان شما از هر فرصتی برای برنده شدن استفاده می کنند.

چند ایده که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

(پیامک تبلیغاتی برای یک رستوران ) برای اینکه فرصتی برای برنده شدن شام چهار نفره با ما داشته باشید، در اینستاگرام ما را دنبال کنید!»

پیام های شخصی برای مشتریان خاص

در صورت امکان، فرصت هایی را برای ارتباط با مشتریان خاص از طریق پیامک پیدا کنید. مشتریان شما از یادآوری خدماتی که به آن علاقه مند بودند و/یا هنگامی که متوجه می شوند بخاطر خریدشان از آنها قدردانی می شود، بسیار راضی هستند.

چیزی شبیه به این را امتحان کنید:

هنوز به ماساژ علاقه دارید؟ تا پایان ماه تمامی ماساژها با 15% تخفیف می باشد. مثل همیشه بیا!”

یا

“ما فکر می کردیم این مربوط به استایل شماست. برای خرید همین حالا اینجا را کلیک کنید!»

گفتگوهای واقعی داشته باشید

در حالی که استفاده از اتوماسیون فقط در بازاریابی متنی وسوسه انگیز است، در انجام این کار محتاط باشید. در حالی که یک متن انبوه برای همه مشتریان شما در بسیاری از مواقع مناسب است، همیشه رفتن به این مسیر ممکن است باعث شود مخاطبان شما زیاد این مورد را نپسندند.

بهتر است با مشتریان از طریق پیامک مکالمه داشته باشید تا به آنها یادآوری کنید که یک شخص واقعی وجود دارد که با آنها در ارتباط هستند. اگر از یکی از پیام های خود پاسخ یا سؤالی دریافت کردید، حتماً برای پاسخ دادن وقت بگذارید. این چند دقیقه از دید مشتریان شما کمک زیادی خواهد کرد.

فروش بالا، فروش بالا، فروش بالا

توصیه محصولات یا خدمات به مشتریان بر اساس خریدهای قبلی، راهی عالی برای افزایش فروش (و همچنین رشد روابط شما) است. به عنوان مثال، مشتری شما، بعد از کوتاه کردن مو، شامپو و نرم کننده خریداری کرده است. برای او پیامکی بفرستید که یک ماسک درمانی را توصیه می کنید.

پس از مدتی، گروه‌هایی از مشتریان خواهید داشت که می‌توانید با همان پیشنهاد «افزایش فروش» آنها را هدف قرار دهید.

راه‌های متعددی برای استفاده مؤثر از پیام‌های متنی برای بازاریابی به پایگاه مشتریان شما وجود دارد و این یک راه سریع و آسان برای دسترسی به آنها است. از هر خروجی می توانید برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که حدود 61٪ از بازاریابان هنوز از پیامک استفاده نمی کنند. بنابراین، اگر اکنون شروع کنید، در لبه برتری خواهید بود و جهشی عالی در رقابت خود خواهید داشت.

با پیامک های تبلیغاتی سبب افزایش علاقه مشتریان برای خرید شوید

هرچه مشتری بیشتری دریافت کنید، فروش بیشتری خواهید داشت. بنابراین چگونه پیام‌های متنی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا بینندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کند؟

ارسال پیامک پر استفاده ترین ویژگی در هر تلفن همراه و پر استفاده ترین شکل ارتباطی در جهان است. به طور خلاصه، مردم ترجیح می دهند به شما پیامک بدهند تا اینکه با شما تماس بگیرند، ایمیل بزنند، فرمی را پر کنند یا از طریق یکی از کانال های رسانه اجتماعی به شما مراجعه کنند.

کلیک بر روی متن به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از این افراد را به مشتری تبدیل کنید، زیرا اغلب آسان تر از هر چیز دیگری برای شما پیامک ارسال می کنند. برای جزئیات در مورد نحوه شروع، می توانید با سایت https://isms.ir/ را مشاهده کنید. هر نوع خدمات پیامکی در این سایت انجام خواهد گرفت.