الگوهای پیام تبلیغاتی برای افزایش فروش شما در سال 1401

تفاوت بین پیام های تبلیغاتی خوب و عالی چیست؟

این شخصی‌سازی است که می‌تواند نرخ باز شدن پیامک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بررسی داده‌های اخیر در مورد شخصی‌سازی نیز نشان می‌دهد 72 درصد از مشتریان فقط با پیام‌های شخصی‌سازی شده درگیر هستند. با در نظر گرفتن شخصی‌سازی، فهرستی از الگوها و نمونه‌های پیامک تبلیغاتی را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری جذب کنید. این قالب‌های پیامک آماده استفاده هستند و بدون توجه به صنعتی که در آن هستید، به راحتی می‌توان آن‌ها را مطابق با نیازهای کسب‌وکارتان تغییر داد.

چک لیستی برای پیام های تبلیغاتی موثر

هدف از پیام های تبلیغاتی این است که مشتری خرید کند. بنابراین، علاوه بر شخصی‌سازی، چندین چیز دیگر نیز وجود دارد که باید هنگام ایجاد کمپین‌های پیامکی خود به آنها توجه کنید.

اگر اصول اولیه را رعایت کنید، پیام‌های تبلیغاتی شما نتایج بهتری خواهند داشت:

1. همیشه اجازه تماس با مشتریان را داشته باشید

پیام های اس ام اس کاملا مبتنی بر مجوز هستند، بنابراین شما باید قبل از ارسال تبلیغات متنی برای مشتریان خود، لیست اس ام اس خود را بسازید. همچنین باید یک راه آسان برای انصراف افراد در نظر بگیرید.

2. مطمئن شوید که نام کسب و کار خود را ذکر کنید

بدون اشاره واضح به اینکه پیام از طرف چه کسی است، پیام تبلیغاتی شما به راحتی می تواند به عنوان یک پیام ندیده شده در نظر گرفته شود.

3. زمان بندی را در نظر بگیرید

به این فکر کنید که مشتریان شما احتمالاً چه زمانی پیام های شما را می خوانند و با آنها درگیر می شوند. اگر کافی شاپ دارید، ممکن است بخواهید صبح زود با مشتریان تماس بگیرید. با این حال، اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی دارید، منطقی‌تر است که پیام‌های تبلیغاتی خود را حوالی ظهر زمانی که مردم وقت دارند فروشگاه شما را ببینند، برنامه‌ریزی کنید.

4. گروه های خاص را هدف قرار دهید

تقسیم بندی مخاطبان برای ارائه محتوای مرتبط به مشتریان واقعاً ساده است. شما می توانید لیست های مختلفی را بر اساس سن، جنسیت، مکان، ترجیحات قبلی و … افراد ایجاد کنید.

5. نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

همیشه مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل عمیقی از نحوه عملکرد کمپین خود انجام می دهید تا بفهمید چگونه می توانید پیشرفت کنید.

در پیام های تبلیغاتی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

پیام های تبلیغاتی ذاتاً تبلیغاتی هستند. با این حال، ترفند جمع آوری یک پیام تبلیغاتی عالی این است که بیش از حد پرفروش نباشد.

برای این منظور از ارسال پیام هایی که:

ارزش مشخصی برای مشتریان ندارد خودداری کنید

بیش از حد مکرر و تکراری هستند

استفاده بیش از حد از برخی جملات که شامل کلمات کلیدی مانند «رایگان» یا هر چیز دیگری که می‌تواند به‌عنوان تبلیغات فریب دهنده درآید

مهمترین کاری که باید هنگام تلاش برای نوشتن یک پیام تبلیغاتی عالی انجام دهید این است که به سادگی پیامی را به مشتریان بفرستید که خودتان از دریافت آن از یک تجارت خوشحال خواهید شد.

بیایید به تعقیب و گریز برسیم. در اینجا قالب های پیامکی وعده داده شده برای بازاریابی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش فروش و تقویت ارتباط با مشتریان خود کمک کند.

الگوهایی برای ورود

نمونه های تبلیغات فروش

الگوهای راه اندازی محصول جدید

نمونه های تبلیغ آزمایشی رایگان

قالب های تبلیغاتی برای مشتریان وفادار

الگوهایی برای ورود

همانطور که قبلا ذکر شد، بازاریابی پیامکی مبتنی بر ارتباط است. بنابراین، اولین پیام‌هایی که برای مشتریانتان ارسال می‌کنید، مهم‌ترین پیام‌هایی هستند که تنها پایه و اساس رابطه (پیامک) شما خواهند بود.

از این فرصت برای تنظیم لحن تجربه ای که کسب و کارتان ارائه می دهد استفاده کنید و اطلاعاتی را که باید بدانند در اختیار آنها قرار دهید. به مشترکین خود اطلاع دهید که هر چند وقت یکبار می توانند انتظار شنیدن صدای شما را داشته باشند و انتظارات روشنی را برای ارتباط آینده تعیین کنید.

الگوی شماره 1

سلام .اسم مشتری، از اینکه در به‌روزرسانی‌های پیامکی (اسم شرکت)شرکت کردید، متشکریم! لطفا برای تایید پاسخ دهید. برای لغو اشتراک، در هر زمان کلمه لغو را پیامک کنید.

الگوی شماره 2

خوش آمدید، .اسم مشتری. از اینکه در خبرنامه پیامکی ما شرکت کردید، متشکریم. شما به صورت هفتگی دو الی سه پیامک از ما دریافت خواهید کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت ارسال کلمه لغو

الگوی شماره 3

سلام [اسم مشتری] از اینکه در خبرنامه پیامکی ما ثبت نام کردید متشکریم. 15% تخفیف برای اولین سفارش خود در اینجا دریافت کنید

بهترین روش ها برای یادآوری متن خودکار

اگر در کسب‌وکاری هستید که متکی به قرار ملاقات‌ها است، می‌دانید عدم حضور مشتری چقدر می‌تواند مضر باشد. زمانی را در تقویم خود رزرو می‌کنید، حتی ممکن است ساعت‌ها را صرف آماده‌سازی کنید تا با حفره خالی را با تبلیغات پیامکی پر کنید.

راه های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد که یکی از آنها یادآوری خودکار متن است. پیامک یکی از شخصی‌ترین کانال‌های ارتباطی است که می‌توانید از آن برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید، و در بیشتر مواقع پیامک مشتریان نسبت به آنها بی‌توجه نمی‌مانند. بنابراین، ارسال یادآورهای متنی به مشتریان قبل از قرار ملاقات، می‌تواند تعداد عدم حضورشان را کاهش دهد زیرا افراد گاهی قرارهای کاریشان را نیز فراموش می کنند. این نوع پیامک ها پرستیژ شرکت شما را بالا می برد.

یادآوری متنی به سادگی پیامی است که برای مشتریان خود ارسال می کنید تا به آنها در مورد قرار ملاقات آینده یادآوری کنید. چنین عملی در صنایع بهداشتی و آرایشی بسیار رایج است – به مشتریان اجازه می‌دهد تا قرار ملاقات خود را از طریق پیامک تأیید یا لغو/تعویق دهند، راهی آسان برای جلوگیری از ضرر برای یک تجارت خاص است.

فرض کنید در یک کلینیک دندانپزشکی کار می کنید و تقاضا برای خدمات شما زیاد است. مردم ماه ها در صف منتظر می مانند. با این حال، گاهی اوقات مجبور می شوید یک یا دو ساعت در روز را بدون کار بگذرانید، فقط به این دلیل که شخصی قرار ملاقات خود را از دست داده است.

برای انجام این نوع خدمات پیامکی می توایند به سایت https://isms.ir/ مراجعه کنید.