ارائه دهنده پیامک: چگونه بهترین را برای تجارت خود انتخاب کنید

تنوع بازاریابی دیجیتال شرکت ها را برانگیخته است تا از پلتفرم های مختلف برای روایت داستان برند خود بهره ببرند. با توسعه مداوم فناوری، کسب‌وکارها استراتژی‌های سودمندتری را انتخاب می‌کنند که تلاش‌های بازاریابی آنها را افزایش می‌دهد.

اگر کسب و کار شما کالا یا خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد، پس حتما متوجه شده اید که همه مشتریان شما از تلفن همراه استفاده می کنند. شرکت هایی که می خواهند برتری رقابتی را نسبت به رقبای خود حفظ کنند، باید استراتژی های موثری مانند بازاریابی پیامکی را اتخاذ کنند. صاحبان مشاغل بصری از این پلتفرم برای تبلیغ کسب و کار خود با استفاده از قدرت خدمات پیام کوتاه انبوه استفاده کرده اند.

پیام‌های کوتاه نه تنها برای ارتباطات عمومی استفاده می‌شوند، بلکه اجازه می‌دهند پیام‌های بازاریابی پیامکی خاص و شخصی‌شده برای بهترین مشتریان شما ارسال شوند. سوال اصلی این است که چگونه می توان شروع کرد؟ بله، شما ایده خوبی دارید، اما چگونه می توانید بهترین ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه را پیدا کنید؟ در این مورد ما می توانیم شرکت آی اس ام اس را به شما معرفی کنیم.شرکتی که دارای خدمات متنوع و تجربیات زیادی درباره ارسال پیامک است.

نحوه انتخاب ارائه دهنده پیامک

انتخاب از بین بهترین فروشندگان پیامک انبوه برای به روز رسانی پیامک تبلیغاتی یا تراکنشی نیاز به سرسختی زیادی دارد و بیش از یک مقایسه ساده در بین شرکت ها لازم دارد. موفقیت کمپین های پیامکی شما به عوامل مختلفی مانند زمان تحویل، نرخ تحویل، زمان آپدیت، مقیاس پذیری، امنیت، پشتیبانی، انطباق و سایر گزینه های سفارشی سازی بستگی دارد.

اگرچه ممکن است صرفه جویی در هزینه با انتخاب محصولات پیام کوتاه انبوه پایین تر وسوسه انگیز باشد، اما در نهایت حتی گران تر تمام می شود. این به دلیل هزینه های بالاتری است که در قالب پیام های از دست رفته یا حتی مشتریان از دست رفته ایجاد می شود. اساسا، ارزیابی همه عواملی که بر موفقیت کمپین شما تأثیر می گذارد، حیاتی است.

در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

نرخ تحویل موثر

شرکت‌های باتجربه در ارسال های پیامک مزیت بزرگی دارند زیرا اتصال مستقیم به مخابرات و استفاده از فناوری های هوشمند مدیریت صف پیامک بهره می‌برند. آنها تمایل دارند بهترین نرخ تحویل را ارائه دهند در حالی که تأخیر کم برای پیام های SMS ارائه می دهند.

کمپین های پیامکی سفارشی

امکان ایجاد کمپین های پیامکی سفارشی با شخصی سازی متون فردی بسیار تاثیر گذار است. کمپین‌های پیامکی رسانه‌ای شخصی‌سازی‌شده مؤثرتر از کمپین‌های پیامک انبوه ساده هستند. ارائه دهندگان پیامک انبوه که این نوع خدمات را ارائه می دهند در دراز مدت در زمان و منابع شما صرفه جویی می کنند. شما می توانید از طریق ارسال نظیر به نظیر برای هر مخاطب با نام او به وی پیامک ارسال کنید.

گزارش های معتبر

ارائه دهندگان پیامک انبوه ذیصلاح گزارش هایی را در زمان واقعی ارائه می دهند تا بتوان وضعیت تحویل هر پیامک ارسالی را ردیابی کرد. گزارش های تحویل معتبر به فرد کمک می کند تا پایگاه داده خود را اعتبار سنجی کند و اندازه گیری کند که آیا کمپین آنها به اهداف اصلی خود رسیده است یا خیر. مراقب ارائه دهندگان پیامک متقلبان باشید که گزارش های تحویل جعلی را فقط برای جبران قیمت های بسیار پایین خود ارائه می دهند.

APIهای SMS قوی

APIهای پیامکی بیشتر از ارسال پیامک انجام می شوند و امکان دسترسی به گزارش‌های تحویل، دریافت پیامک، برنامه‌ریزی کمپین‌ها، دسترسی به نتایج در تلفن همراه و بسیاری موارد دیگر را برای فرد فراهم می‌کنند. API های قدرتمند به فرد کمک می کند تا یکپارچه سازی عمیق تر، ورود سریع تر به بازار را داشته باشند.

پشتیبانی مشتری قابل اعتماد

95٪ از نظرات مشتریان از سایت های مستقل بررسی شخص ثالث دارای امتیاز 5/5 است. مزیت ارائه‌دهندگان پیامک انبوه این است که نمایش‌های ساده محصول و نکات بازاریابی، توصیه‌های کمپین شخصی‌سازی شده و ادغام‌های فنی و … را ارائه می‌دهند. همه اینها در حالی انجام می شود که کارشناسان بازاریابی موبایلی و مهندسین پشتیبانی همیشه برای کمک به شما در دسترس هستند.

قیمت گذاری منصفانه

بهترین ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه ساختارهای قیمت گذاری شفاف را در سراسر وب سایت ارائه می دهند. سایر ارائه دهندگان پیامک مشتریان را با قیمت گذاری ارزان پیامک جذب می کنند و هزینه های پنهان مختلفی مانند هزینه های API، هزینه اشتراک پلتفرم، قیمت بالاتر برای پیامک های تراکنش، هزینه های حساب تراکنش و … را انباشته می کنند.

زیرساخت های قوی

یک زیرساخت مبتنی برابر با کارایی بالا با یک سیستم نظارت بر افزونگی داخلی که به صورت شبانه روزی کار می کند، توقف صفر را برای پلت فرم پیام کوتاه مشتری تضمین می کند. هشدارهای پیامکی حیاتی برای کسب و کار به پلتفرمی نیاز دارند که 24 ساعت شبانه روز و در تمام سال اجرا شود. توقف برنامه ریزی نشده می تواند منجر به از دست دادن کسب و کار و ناامید شدن مشتریان شود. ارائه دهندگان پیام کوتاه ارزان فاقد فناوری و منابع لازم برای ایجاد و نگهداری زیرساخت های باطنی موثر هستند.

حفاظت از داده های مشتری

مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت داده ها باید جدی گرفته شود تا آنها را در همه سطوح اعمال کنند و خطر هرگونه نشت، هک یا نقض را به حداقل برسانند. امنیت داده ها برای هر کسب و کاری بسیار مهم است، زیرا فروشندگان پیامک بی وجدان تمایل دارند داده های مشتریانی که به سختی به دست آورده اید را با سایر مشتریان به اشتراک بگذارند تا قیمت پایین آنها را جبران کنند. اگر داده های مشتری با رقبای شما به اشتراک گذاشته شود، آسیب می تواند بسیار شدید باشد.

ارائه دهنده پیام کوتاه آی اس ام اس را در نظر بگیرید

قابلیت های کلیدی: پیامک انبوه، ارتباط دو طرفه، احراز هویت دو مرحله ای (2FA)، هشدارها و اعلان های پیامکی، عضویت در خبرنامه.

آی اس ام اس یک پلت فرم بازاریابی پیامکی است که برای مشاغل در هر اندازه و همچنین سازمان های مختلف و شرکت های تجاری مناسب است. این راه حلی است که به شما امکان می دهد بدون صرف زمان و منابع دیگر، فوراً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.