ایمیل و تماس‌های تلفنی مدت‌هاست که در مرکز هر استراتژی پیام‌رسانی تجاری بوده‌اند. آنها ابزار جدیدی نیستند، اما قابل اعتماد و برخی از رایج ترین اشکال ارتباطی در جهان هستند. آن‌ها هنوز هم برای پرورش مدیریت، پیگیری کمپین‌های تبلیغاتی و پیام‌رسانی روزمره، به خوبی عمل می‌کنند. اما تعداد کمتری از مردم به تلفن پاسخ می دهند و حتی نرخ پاسخگویی به ایمیل خیلی عالی نیست. چرا؟ وقتی وارد صندوق ورودی کسی شدید، واقعاً باید برای جلب توجه او با دیگر پیام های تبلیغاتی رقابت کنید. تماس‌های تلفنی پاسخ داده نمی‌شوند و ایمیل‌ها به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری می‌شوند. به همین دلیل است که کسب‌وکارها و سازمان‌های بیشتری برای حفظ ارتباط با مخاطبین، مشتریان خود به پیام‌های متنی SMS روی می‌آورند. برای دریافت راحت خدمات پیام رسانی گروهی به سامانه https://isms.ir/ مراجعه کنید.

مزایای پیامک چیست؟

تحویل فوری: مخاطبین در 100٪ مواقع پیام ها را فورا دریافت می کنند

رقابت کمتر: مصرف کننده متوسط بیش از 500 ایمیل خوانده نشده دارد

نرخ باز شدن بالاتر: ارسال پیامک تا 98٪ نرخ باز شدن در مقابل 20٪ برای مواردی همانند ایمیل دارد

تعامل بهتر: پیام های متنی تا 45% نرخ پاسخ در مقابل 6% برای ایمیل دریافت می کنند.

بیشتر شخصی است: ارسال پیامک به شما امکان می دهد پیام های شخصی سازی شده را ایجاد کنید

پیام رسانی خودکار: ابزارهای پیام متنی تجاری دارای ویژگی های اتوماسیون هستند

پیام های زمان بندی شده: می توانید متن ها را به صورت پیشرفته زمان بندی کنید

مقیاس پذیری: خدمات پیام متنی تجاری، بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و مجموعه پرداخت شما را همه در یک مکان جمع آوری می کند

مقرون به صرفه: خدمات پیام متنی یکی از ارزان ترین اشکال ارتباطات تجاری خودکار و مقیاس پذیر است.

ایمیل یا پیامک تبلیغاتی متنی از طریق موبایل

شما تحویل فوری پیامک را دریافت می کنید. هر مصرف کننده به طور متوسط ​​روزانه بیش از 3 ساعت را با تلفن خود و حدود 37 دقیقه را در ایمیل صرف می کند. این یک پنجره کوچک و فرصت برای خواندن ایمیل ها باقی می گذارد.

در مقایسه، پیام های متنی تقریباً بلافاصله خوانده می شوند. 98 درصد متون در کمتر از 1 دقیقه خوانده می شوند. به علاوه، میانگین زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر از ایمیل است.

این یک مزیت بزرگ است. مخصوصاً وقتی صحبت از خدمات مشتری و ارسال یادآوری‌های قرار یا اطلاعیه‌های ملاقات باشد. در واقع، ارسال پیامک روشی اثبات شده برای کاهش عدم حضور و قرار ملاقات های از دست رفته است.

خدمات پیام رسانی خود را به بهترین نحو در سایت https://isms.ir/ جستجو کنید.

همه افراد دارای گوشی هوشمند یا تلفن همراهی هستند که قادر به دریافت پیامک هستند. ارسال مطمئن پیامک همچنین به شما کمک می‌کند از بهانه «متاسفم، حتماً در پوشه هرزنامه‌ام بوده است» یا «اتصال اینترنت نداشتم» اجتناب شود.

درباره به‌روزرسانی‌های کارکنان یا پیام‌های اضطراری چطور؟ خوب، ارسال پیامک برای پخش عالی کار می کند. پیام شما تحویل داده می شود و هر کارمند بلافاصله اعلان را می بیند.

رقابت کمتری وجود دارد

مصرف کننده به طور متوسط ​​روزانه بیش از 120 ایمیل دریافت می کند. اما وقتی یک پیام متنی ارسال می کنید، پیام شما مستقیماً به تلفن همراه مخاطب شما می رود. این یک مزیت نسبت به ایمیل است. با ارسال پیامک، دیگر برای جلب توجه با سایر مشاغل و تبلیغات رقابت نمی کنید.

پیام های متنی به شما این امکان را می دهد که یکی از تنها 10 مکالمه متنی باشید که مخاطبین شما هر روز دریافت می کنند و نه تنها رقابت کمتری با ارسال پیامک وجود دارد، بلکه پیام های شما تقریباً 10 برابر بیشتر احتمال دارد که پاسخ دریافت کنند.

چرا این واقعا مهم است؟ ارتباطات تجاری حول نرخ پاسخ می چرخد. هرچه پاسخ های بیشتری دریافت کنید – مکالمات بیشتری می توانید داشته باشید. مکالمات بیشتر – فروش بیشتر.

پیام های متنی نرخ باز شدن بالایی دارند

نرخ باز شدن متون تا 98 درصد است. با ارسال پیامک، زمان کمتری را صرف تعقیب مخاطبین و پیگیری آنها می کنید.

افزایش زمان پاسخگویی پشتیبانی مشتری، مکالمات فروش، جلسات رزرو شده، پرداخت های دریافتی و بررسی های آنلاین را تصور کنید. با ارسال پیامک، می توانید مکالمات بسیار بیشتری را مدیریت کنید.

آیا کسی قرار ملاقات را لغو کرده است؟

یک متن برای مشتریان برنامه ریزی نشده خود ارسال کنید و ببینید آیا کسی می تواند جای خالی را پر کند.

در تلاش برای جمع آوری نظرات آنلاین هستید؟

پس از تکمیل یک سرویس به مشتریان پیامک ارسال کنید و از Google نظرات بیشتری بخواهید.

فاکتورهای پرداخت نشده؟

از متن به پرداخت برای ارسال اخطارهای سررسید به مشتریان استفاده کنید و پیوند پرداخت را اضافه کنید تا بتوانند به سرعت از طریق تلفن خود پرداخت کنند.

پیام متنی تا 45 درصد نرخ پاسخ دارد

چقدر در هفته برای ارسال و دریافت پیام یا پاسخ دادن به ایمیل ها وقت می گذارید؟

چه تعداد از مخاطبین شما واقعاً با آن ایمیل‌ها درگیر هستند یا به آنها پاسخ می‌دهند؟

در مقایسه با پیامک، بازاریابی ایمیلی از نرخ تعامل کمتری رنج می برد.

در واقع، یک فرد متوسط ​​25 درصد بیشتر از ایمیل ها پیامک ارسال می کند. این به طور متوسط ​​حداقل 15 پیام متنی در مقابل 12 ایمیل در روز است.

در حالی که یک فرد به طور متوسط ​​ده ها ایمیل دریافت می کند، تنها 17 درصد از مردم هیچ ایمیل خوانده نشده ندارند. در حالی که 74 درصد مردم پیامک های خوانده نشده صفر دارند.

حقیقت این است که بسیاری از ایمیل ها خوانده نمی شوند و حتی بدون باز شدن پاک می شوند.

پیام های متنی می توانند شخصی تر از ایمیل باشند

متن ها به اندازه پیام های ایمیل رسمی نیستند. آنها احساس گفتگو و آرامش بیشتری به فرد می دهند.

با ارسال پیامک، این فرصت را دارید که چند فرصت جدید بازاریابی برای خود باز کنید. با پیام‌هایی که کوتاه‌تر، شیرین‌تر و شخصی‌تر هستند، راحت‌تر رفتار کنید.

متون پیامک ها همچنین رسیدن به اصل مطلب را آسان می کنند. تنها چیزی که مخاطبین شما نیاز دارند این است که پیام شما را به سرعت بخوانند، بدانند چه خبر است و پاسخ دهند.

با ارسال پیامک نیز راحت تر می توان با مردم به شیوه ای دوستانه تر صحبت کرد. به اضافه کردن ایموجی ها، تصاویر یا رسانه های دیگر فکر کنید. هر عنصر به پیام شما جذابیت بیشتری می‌افزاید و باعث می‌شود که پیام شما بیشتر از یک ایمیل معمولی، انسانی و چهره به چهره احساس شود.

بهترین پلتفرم های پیام متنی نیز دارای ویژگی های شخصی سازی مانند برچسب ها هستند. اینها شخصی سازی و ارسال پیام در مقیاس بزرگ را آسان می کند. برای این کار به سایت https://isms.ir/ مراجعه کنید.