گاهی برای برخی مشتریان این سوال پیش می آید که چرا بازخورد مورد نظر خود را از ارسال پیامک تبلیغلاتی دریافت نکرده است، معمولا عدم بازخورد کافی دلایل خاص خود را دارد که در این مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پیام تبلیغاتی بسته به شرایط مختلفت می تواندبازخورد بسیار خوب و یا کمتر داشته باشد.

توجه داشته باشید که بازخورد خوب همواره به این عوامل بستگی دارد:

۱) انتخاب گیرندگان درست از نظر مرد و زن و یا سنین

۲) انتخاب منطقه مناسب جغرافیایی (ارسال به منطقه و یا کدپستی درست)

۳) انتخاب زمان مناسب ارسال (آخر فصل، آخر هفته، قبل از مناسبت، قبل از کنکور و یا امتحانات)

۴) انتخاب ساعت مناسب (برای مثال تایم کاری و یا استراحت عموم مردم)

۵) مشخص نمودن راه ارتباطی مناسب (معرفی وب سایت مرتبط با صفحه جذاب و یا شماره تلفن های چند خطی)

۶) فاصله بین ارسالها (برای مثال هر ۵ دقیقه ۱۰۰۰ پیام ارسال کنید)

۷) متن تاثیر گذار

۸) دریافت پاسخ کاربر جهت تماس شرکت با او و نمایش پیام مناسب پس از دریافت ورودی از کاربر

۹) ارسال با تعداد بالا

۱۰) ارسال به صنف مرتبط