چشم انداز بازاریابی برای کسب و کار شما می تواند بسیار زیاد باشد، به خصوص زمانی که شما یک کسب و کار کوچک با بودجه ای بسیار کم هستید. خبر خوب این است که بازاریابی الزاما نیازی به میلیون ها یا حتی صدها هزار تومان ندارد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید کسب و کار کوچک خود را با بودجه کم – یا حتی بدون بودجه بازاریابی کنید. وشما را با ارزان ترین روش تبلیغات آشنا میکنیم

مطالب شگفت انگیز را در وبلاگ خود ارسال کنید

وبلاگ شما پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی دیگر شما خواهد بود. جایی است که بازدیدکنندگان را هدایت می‌کنید، ارتباط خود را با مشتریان بالقوه گسترش می‌دهید و و آنها را جذب می‌کنید. مطمئن شوید که به طور منظم محتوایی را پست کنید که نیازها و علایق مخاطبان شما را برآورده کند.

یک حساب Google My Business ایجاد کنید.

اگر می خواهید کسب و کار شما در جستجوی محلی نشان داده شود، یک حساب Google برای کسب و کار من ضروری است. این اطمینان حاصل می کند که کسب و کار شما نه تنها در جستجو، بلکه در Google Maps و +Google نیز قابل مشاهده است

مقاله ای را در یک مجله مرتبط نشر دهید.

تبلیغات در مجلات تجاری می تواند میلیون ها تومان برای شما هزینه داشته باشد. اما انتشار یک مقاله؟ کاملا رایگان. بسیاری از مجلات مشارکت های مهمان را می پذیرند و به شما اجازه می دهند کسب و کار خود را در بیوگرافی خود تبلیغ کنید

یک مسابقه راه بیاندازید

راه اندازی یک مسابقه معمولا بسیار بیشتر از جایزه ای که پرداخت می کنید برای شما مشتری می آورد.

اگر در اینستاگرام صفحه دارید بگویید هر کس پیج شما را تگ کند در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد.

یک کلاس محلی برگزار کنید.

ارائه یک کلاس رایگان در محل می تواند راهی عالی برای جذب افراد محلی به محل کسب و کار شما باشد.

به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، نمی توانم این یکی را کنار بگذارم! اطلاعات ارزشمند را با طرفداران و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و به یک متخصص قابل اعتماد در صنعت خود تبدیل شوید.